Продавець "CarBus" інтернет-магазин запчастин розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
241 відгук
+380 (67) 172-44-60
+380 (66) 767-82-78
"CarBus" інтернет-магазин запчастин
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Строки повернення і обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення для товарів належної якості УВАГА! 1. Якщо Ви виявили брак, невідповідності отриманого товару замовленому, пошкодження або відсутність товару - потрібно ВІДМОВИТИСЯ від отримання посилки. У такому випадку витрати на пересилку будемо оплачувати ми. Вам буде здійснена заміна товару або повернення грошових коштів. Якщо Ви забрали посилку і виявили шлюб - ми залишаємо за собою право відмовити в заміні товару або повернення грошей. 2. Якщо Вам не підійшов розмір або колір і Ви хочете обміняти або повернути товар - пересилання товару в такому випадку буде за Ваш рахунок. Товар потрібно відправити без післяплати! Увага! У зв'язку з тим, що посилки з Нової пошти забирають різні кур'єри, а також з-за періодичної завантаженості складу поставками, прийом повернень і здійснення обміну відбувається протягом 7-10 днів з моменту прибуття повернення на відділення. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner